Музичка култура VIII

Драги осмаци, 

Били сте изузетно вредни током овог периода учења на даљину.

Последњи задатaк за ову школску годину биће по слободном избору: писаћете ми о св ом омиљеном    музичком саставу (певачу,певачици) на начин на који сте обрађивали и претходне теме.Потребно је да у задатку објаснити којем музичком правцу припада ваша омиљена група и шта карактерише тај правац, које су најпопуларније песме и како су обликоване итд..Ко су претече ,а ко следбеници ваше омиљене групе   (певача, певачице)…..

Ко више воли ппт, може и тако да припреми податке.

Радове ми шаљите до 26.маја 2020.године

Све најбоље,

Наставница

Драги осмаци, 

Следећа тема нам је ПОП музика, о којој има веома мало у уџбенику, али има много на мрежи, па ћете лако саставити текст о главним карактеристикама поп музике и истакнутим извођачима.

Ко више воли ппт, може и тако да припреми податке.

Радове ми шаљите до 15.маја

Све најбоље,

Наставница

Следећа тема нам је РОКЕНРОЛ музика, о којој има веома мало у уџбенику, али има много на мрежи, па ћете лако саставити текст о главним карактеристикама и истакнутим извођачима.

Ко више воли ппт, може и тако да припреми податке.

Радове ми шаљите до 30.априла .

Све најбоље,

Наставница

Драги осмаци,  добро сте урадили  текстове о џез музици.

Следећа тема нам је БЛУЗ музика, о којој има веома мало у уџбенику, али има много на мрежи, па ћете лако саставити текст о главним карактеристикама блуз музике и истакнутим извођачима.

Ко више воли ппт, може и тако да припреми податке.

Радове ми шаљите до Ускрса, а после 20.априла добићете следећи задатак.

Све најбоље,

Наставница

Драги моји,

Ваш задатак је упознавање џез-музике. Осим уџбеника, пожељно је да користите ју-тјуб канал и чујете део бројних нумера џез-музике. У својим свескама испишите најважније карактеристике, правце и извођаче џез-музике, усликајте свеску и пошаљите на електронску адресу везану за наш предмет у оквиру овог сајта.

Рок за слање урађеног задатка је 1. април.

Све најбоље, ваша наставница музике

https://www.youtube.com/watch?v=tdK_zHRVgx4