Драги петаци, на овом месту добијаћете упутства, материјале, задатке и све остало намењено учењу информатике и рачунарства на даљину. Ако имате неко питање можете да оставите коментар ка крају странице. Обавезна поља су Име* (уписујете име, презиме и одељење) и E-пошта* (уписујете имејл-адресу). Кликом на ПРЕДАЈ КОМЕНТАР објављујете коментар и видљив је на станици, имејл-адреса неће бити објављена. Поздрав, наставници Тања и Дејан.

ЗАДАТАК ЗА 29.05.2020.

Пратите ТВ наставу на каналу РТС3 Информатика и рачунарство – Квиз и листе

ЗАДАТАК ЗА 23.05.2020.

Пратите ТВ наставу на каналу РТС3 Информатика и рачунарство – Примери математичких формула у програмирању

ЗАДАТАК ЗА 22.05.2020.

Пратите ТВ наставу на каналу РТС3 Информатика и рачунарство – Одлучивање

ЗАДАТАК ЗА 15.05.2020.

Пратите ТВ наставу на каналу РТС3 Информатика и рачунарство – Понављање

ЗАДАТАК ЗА 08.05.2020.

Пратите ТВ наставу на каналу РТС3 Информатика и рачунарство – Корњача графика, бежбање

ЗАДАТАК ЗА 24.04.2020.

Пратите ТВ наставу на каналу РТС3 Информатика и рачунарство – Корњача графика

Scratch

Радно окружење

Положај лика на позорници

Позорница је широка 480 корака и висока 360 корака. Да би управљање кретањем ликова било ефикасно, мораш да знаш како да утврдиш њихов положај на позорници.

Као што видиш, позорницу смо поделили на четири дела и обојили их различитим бојама.

  • У зеленом делу позорнице, положај лика одређен је координатама X и Y, чије су вредности X > 0 и Y > 0;

  • У црвеном делу позорнице, положај лика одређен је координатама X и Y, где су вредности координате X < 0,а вредности координате Y > 0;

  • У плавом делу позорнице, положај лика одређен је координатама X и Y, чије су вредности X < 0 и Y < 0;

  • У жутом делу позорнице, положај лика одређен је координатама X и Y, где су вредности координате X > 0,а вредности координате Y < 0;

Scratch онлајн платформa: https://scratch.mit.edu/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *